27 Kasım 2010 Cumartesi

Kara Şövalye Olsun...


   Ne can sıkıcıyım aynada bile değişmiyorum.....bellek devinimi yapıyorum....
İksir istiyorum her hayatı yaşama iksiri.....aktrist olmayı istemem bundan mı?
Rol yapmayı durdurmak istiyorum, yüzüm eskiyor böyle gitmez diye düşünüyorum....akıyor zaman.
Yaşlanıyorum değişmiyorum...değişmek istiyorum...aktrist olmayı istemem bundan mı?

Pencereyi açıyorum çarpıyor serin hava, yüzüm yanıyor, kullanıla kullanıla yanmış,hava serinletiyor.
Rol yapıyorum herkes için.Sadece herkes için.
Kendim için istiyorum başka hayatlar yaşamayı...aktrist olmayı istemem bundan mı?Bilemiyorum...

Anlamak mı istiyorum,anlatmak mı?Düşünüyorum....bilemiyorum diyorum yok bunun tek cevabı.
Fakir olmak istiyorum ve zengin düşler kuruyorum.....
Soğuk hava iyi geldi...diyorum....yalnızca kendime ....
Saadet ne güzel derken fırtına kopsun ve yeniden süt liman olsun şüpheyle ilerleyen günlerim sonunda suçlu bulunsun.....
Çirkin gözlüklerim , çürük dişlerim ve yanık saçlarımın ardından görünsün güzelliğim ve çıkarsın kahraman....
Şövalye olsun mesela kara şövalye,büyük aşk olsun ama sevemeden kötü kral vursun onu ...yüzüne bir kez olsun bakmak için açayım başındaki zırhını ve çok çirkin  olsun...günler geçsin kötü kral gelsin ve gördüğüm en yakışıklı adam olsun....ağlayayım üzüntüden yaşlanıp yeniden çirkin olayım....

Herkes ve herşey biraz  mı olsun tezat mı ?Düşünüyorum....bilemiyorum diyorum ve ekliyorum hepsi olamaz mı?Aktrist olmayı istemem bundan mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder