13 Kasım 2010 Cumartesi

Neydi Bu Şimdi?


  Örüyorum sadece, ilk kez yapmanın verdiği hazla,
Örüyorum bir sanatçı edasıyla,yalnız elimle değil düşüncelerimle de örüyorum...Kim bakıyor diyorum her zaman yaptığım gibi, üçüncüye göre mi yaşıyorum yine? . Olmasaydı öyle  bak nasıl ortaya çıkarırdım  ''beni'' diyorum.Çıkarırdım ,sende ,herkes çıkarırdı...Neydi bizi alıkoyan diyorum?Neydi yabancılaştıran neydi kendimiz gibi sanmamıza neden olan.Oysa öyle yakın değil bana o renk uzak diyorum ama düşünüyorum.Duymuyor ki duymasın istiyorum....Üçüncüler çok ya!!!Neyse boşvereyim bunu,baksana ne kadar güzel oldu.Hem belki bir tane daha örerim istediğim olmazsa başka birşeye çeviririm.Ahhh,,,,hep böyle yapıyorsun.Bu şekilde olmazsa şu şekilde kullanırım...Kimdi bu kız ?Ne zaman büyümüş ah zaman ne kadar çabuk geçiyor....Örüyorum...acaba yaşlanıyor muyum bu da bunun belirtisi mi?Yok canım hala genç sayılırım yaşım genç en azından...Ne bileyim çok büyümüş..Geçmesin şu zaman,örüyorum,kızıyorum hep bu anda kalsak ne var sanki ne güzel olur...Örüyorum bitmesi lazım biran önce çok güzel olacak...O zaman anlam kazanacak..örüyorum her sırayı keyifle ve zevkle örüyorummmm.Hayatım çok hızlı geçti bu yaşıma ne kadar hızlı gelmişim özellikle 20-30 arası ne zaman doldu'hıhh' deyip  bir de kafamı sallıyorum...Bir sıra daha bitti. Bittiğinde attığım her ilmeği hatırlaycağım ama yaşadıklarımı, hayatımı bilmem bu kadar net hatırlar mıyım?Nasıl yaşadım hayatımı anlamı neydi ne için gelmiştim.Nasıl başladım  başlarken sonunda ne olacağımın hedefi neydi?Bir ton soru dönüyor aklımda....Olamaz ya, bir hırka bile değil hayatım.Hayata noktayı koyduğumda olduğum kişimi olmaya çalışıyorum yoksa tüm hayatı nokta koymaya mı taşıyorum...Örüyorum...Çözemiyorum...Bir hırka bile olamıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder